Fotoblog over de honden van Henk & Ine uit Helmond

Pagina's

zondag 29 juli 2012

Olympische sport: gewichtheffen

Echt, het wekelijks wegen van een pup begint in het geval van Odin een olympische sport te worden. Ik moet serieus een bepaalde techniek gebruiken om het niet in mijn rug te krijgen!

Ik doe het als volgt: ik zak door mijn knieën, steek mijn armen onder hem door en til hem niet gewoon voorzichtig op, maar zwiep hem als het ware meteen door naar mijn borst. Vervolgens stap ik als een briesend paard met Odin op de weegschaal en terwijl ik steun en kreun leest Ine het display van de weegschaal af.




Maar dan komt het echt moeilijke pas: een stukje hoofdrekenen omdat mijn gewicht er nog af moet ...


Uitkomst: Odin weegt nu 39.7 kg. (leeftijd is 8 maanden en 3 weken)



4 opmerkingen:

  1. Henk, ik moet al lachen als ik dit lees, maar doe mij een plezier: laat Ine het gewoon filmen en zet het op youtube. Ik zweer je jongen; vette hit.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geweldig!
    Zo kan je goed spierballen kweken en dan heb je er nog niks voor nodig ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja inderdaad kim haha. Dat is een goeie

    BeantwoordenVerwijderen